我 的 回 憶 :)

26个英文字母都有一个很赞的句子 ❤


A
At here waiting for you
在这里等着你

B
Be with you
在你身边

C
Calls you just to say "Hi"
打电话给你就是想说声“嗨”

D
Don't mind you shout at me
不介意你对我大喊大叫

E
Envisions the whole of you
期望你总是尽全力

F
Forever stand by you
永远在你身边

G
Gives you what you needed
给你一切你需要的

H
Hope you enjoy your life
愿你享受你的生活

I
I love you
我爱你

J
You Jump I Jump
你跳我跳

K
Keeps you close at heart
靠近你的心内

L
Learn to know you
学习懂你

M
Makes a difference in your life
给你与众不同的生活

N
Never makes you cry
永远不让你哭

O
Offers support
我支持你

P
Put you in my heart
把你放在我的心底

Q
Quiets your fears
停止你的害怕

R
Run with you
和你一起去未来

S
Sing a song for you
为你唱一首属于你的歌

T
Taciturn knight
沉默寡言的骑士

U
Understands you
懂你

V
Values you

W
Walks besides you
与你同行

X
XL love
特大号的爱

Y
You are all the time so addictive
你一直是如此地让我着迷

Z
Zeal for you
对你狂热

没有评论:

发表评论